Regulamin
Regulamin rezerwacji Trzy izby
I. Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych w wybranym apartamencie/pokoju. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Umowa pomiędzy Klientem a Wynajmującym zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji on-line, za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.
II. Rezerwacja
1. Celem dokonania rezerwacji, Klient rezerwuje pobyt w wybranym okresie. Na adres e-mail Klienta zostanie przesłane potwierdzenie wstępnej rezerwacji . W przypadku braku potwierdzenia dokonania całości zadatku, zgodnie z terminem uwzględnionym w potwierdzeniu rezerwacji, Wynajmujący zachowuje możliwość anulacji rezerwacji.
2. Potwierdzenie rezerwacji wysłane przez Wynajmującego uwzględnia:
a) datę pobytu Klienta
b) kwotę należną do opłaty za wynajem
c) informację dotyczącą wysokości zadatku
d) dane konta bankowego
e) ogólne warunki rezerwacji
3. Po otrzymaniu wpłaty za rezerwację, klient otrzyma e-mail potwierdzający wpłatę oraz kod do głównego wejścia na klatkę schodową oraz jednorazowy kod umożliwiający pierwsze wejście do apartamentu, gdzie będzie czekać wielokrotnego użytku karta dostępu do apartamentu i systemu włącznika prądu . Zadatek - zgodnie z definicją nie podlega zwrotowi z artykułu 394 Kodeksu cywilnego.
4. W przypadku gdy kwota wpłaconego zadatku, nie pokrywa całości kwoty rezerwacji, Klient zobowiązany jest do opłaty pozostałej kwoty w obiekcie w dniu przyjazdu.
5.Płatność za pobyt nie podlega zwrotowi w przypadku skrócenia pobytu.
6.Opłata miejscowa nie jest wliczona w cenę pokoju.
III. Warunki umowy najmu
1. Wynajęcie apartamentu obejmuje wszelkie opłaty za media, przedmioty jednorazowego użytku znajdujące się na wyposażeniu (środki czystości, kosmetyki) oraz usługi ogólnodostępne dla Gości obiektu.
2. Pobyt:
- rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu
a) Wcześniejsze udostępnienie apartamentu w dniu przyjazdu uzależnione jest od aktualnego obłożenia obiektu i każdorazowo rozpatrywane jest indywidualnie przez Wynajmującego. Niezależnie od dobrej woli Wynajmującego, nie gwarantuje on wcześniejszego zameldowania w dniu przyjazdu z wyprzedzeniem. Aby uzyskać gwarancję ze strony Wynajmującego, należy opłacić indywidualnie ustaloną kwotę na rzecz wcześniejszego wynajęcia apartamentu.
b) Przedłużenie doby pobytowej uzależnione jest od aktualnego obłożenia obiektu i każdorazowo rozpatrywane jest indywidualnie przez Wynajmującego. Niezależnie od dobrej woli Wynajmującego, nie gwarantuje on przedłużenia doby pobytowej w dniu wyjazdu z wyprzedzeniem. Aby uzyskać gwarancję ze strony Wynajmującego, należy opłacić indywidualnie ustaloną kwotę na rzecz późniejszego wymeldowania.
c) Apartamenty Trzy Izby - firma Siedlorz świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem, standard pokoju a apartamentu jest zupełnie inny.. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość proszony jest o bezzwłoczne zgłoszenie właścicielowi.
3. Klient ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić Wynajmującego wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić właściciela lokalu na szkodę materialną lub naraża bezpieczeństwo innych Gości przebywających na terenie obiektu
4. Klient może korzystać z apartamentu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem.
5. Klient rezerwując apartament zgadza się na doliczenie opłaty serwisowej w kwocie ustalonej w potwierdzeniu rezerwacji.
6. Dziecko do lat dwóch , śpiące na łóżku z dorosłymi lub we własnym łóżeczku i niewymagające pościeli, nie ponosi żadnych opłat za pobyt. Pozostałe dzieci rozliczne są zgodnie z warunkami rezerwacji.
7. W ramach rezerwacji Klientowi przysługuje bezpłatne miejsce parkingowe w pobliżu budynku w specjalnie wyznaczonym miejscu. Miejsce parkingowe jest niestrzeżone. Zarządzający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa pozostawionego przed budynkiem lub na parkingu niestrzeżonym.
8. Właściciel wynajmu nie jest zobowiązany do przyjęcia klienta, który dokonał rezerwacje przez źródła fałszywe.
9 Zabrania się organizowania imprez w obiekcie oraz na jego terenie.
IV. Obowiązki Klienta
1. Faktyczna liczba osób mających mieszkać w apartamencie /pokoju jest graniczona do podanej w potwierdzeniu rezerwacji. Klient zobowiązany jest do poinformowania Wynajmującego o zmianie liczby osób przebywających w wynajętym apartamencie lub pokoju .W przypadku wykorzystania pokoju niezgodnie z warunkami rezerwacji, Wynajmujący może odmówić dalszego pobytu w obiekcie. W takim przypadku, Klient zobowiązany jest do pokrycia pełnej kwoty rezerwacji.
2. Klient jest zobowiązany do zgłoszenia dokwaterowania kolejnej osoby Wynajmującemu przed zaistnieniem takiej sytuacji. Wynajmujący zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dodatkowych osób, jeżeli ich łączna liczba przekracza możliwości techniczne danego pokoju lub apartamentu. Suma opłaty za niezgłoszoną osobę wynosi 300 zł za każde dobę pobytu.
3. Klient zobowiązuje się do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa. Na terenie obiektu, obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 – 06:00. Nieprzestrzeganie ciszy nocnej spowoduje konieczność natychmiastowego opuszczenia obiektu bez zwrotu wpłaconej kwoty.
4. Klient oraz jego Goście odpowiadają za wszelkie szkody, jakie wyrządzą w wynajętym pokoju lub apartamencie, częściach ogólnodostępnych jak i na terenie obiektu. Goście są zobowiązani do niezwłocznego powiadomienia Wynajmującego o wszelkich szkodach i zobowiązują się do ich pokrycia. Szkoda oznacza zarówno zniszczenia elementów wyposażenia ,dodatków , dekoracji oraz ich utratę. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice.
5.Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia pojazdu należącego do gościa jak również za rzeczy wartościowe i pieniądze pozostawione w pokojach. Ubrania oraz przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa mogą być odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazanego, o ile przedmioty są zgłoszone do 7 dni od zakończenia wynajmu.
6. Na terenie całego obiektu obowiązuje zakaz palenia papierosów, zwykłych i elektronicznych , zakaz używania otwartego ognia oraz zakaz używania broni .Na zewnątrz jest wyznaczone miejsce dla palaczy.
7. W obiekcie jest zakaz chodzenia w butach narciarskich oraz zakaz wnoszenia do pokoju silników samochodowych I tym podobnych.
8. Klient ma obowiązek zwrotu kluczy które otrzymał na czas pobytu w obiekcie. Nie oddanie kluczy będzie skutkowało obciążeniem gościa kosztem zakupu I wymiany nowego zamka.
9. Gość zobowiązany jest do okazania wynajmującemu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość Gościa. W przypadku odmowy okazania dokumentu na prośbę wynajmującego, wynajmujący ma prawo zablokowania kodu dostępu do obiektu.
10. Wynajmujący oraz jego Goście mają do dyspozycji wyłącznie miejsca parkingowe, specjalnie przygotowane dla Gości wynajmujących w Trzy Izby w pobliżu obiektu, na miejscu wynajmujący pokazuje miejsca parkingowe.
11. W przypadku anulacji rezerwacji najpóźniej na 14 dni przed rozpoczęciem doby hotelowej w dniu przyjazdu wpłacony zadatek po wcześniejszym uzgodnieniu z recepcją można wykorzystać w dowolnym dostępnym terminie do końca bieżącego roku (obowiązują warunki cenowe aktualne dla nowego terminu pobytu). W przypadku anulowania rezerwacji poniżej 14 dni przed rozpoczęciem doby hotelowej w dniu przyjazdu lub nie pojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu wpłacony zadatek przepada.
VI. Zmiany w rezerwacji
1. Modyfikacja rezerwacji możliwa po jej dokonaniu, możliwa jest wyłącznie w drodze indywidualnego porozumienia z wynajmującym. Zatwierdzenie modyfikacji rezerwacji następuje w formie potwierdzenia pocztą elektroniczną.
VII. Przeniesienie praw i obowiązków klienta na inną osobę
Klient może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W tej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić Wynajmującego o zmianie Rezerwującego podając dane personalne osoby, która przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy. Osoba przejmująca rezerwację, zobowiązana jest wówczas do potwierdzenia takiego faktu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, modyfikując rezerwację o niezbędne dane osobowe i dane płatnicze.
VIII. Wystąpienie sił wyższych
1.Strony mogą uchylić się od odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zawartej umowy, jeżeli nastąpiło ono w wyniku zdarzenia siły wyższej.
2.Do celów umowy, „siła wyższa” oznacza każde zdarzenie uniemożliwiające wykonanie zobowiązania, pozostające poza kontrolą stron, którego strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy i któremu nie można było zapobiec, w tym między innymi: działanie sił przyrody, stan wyjątkowy, stan wojenny, nowe ustawodawstwo lub decyzje administracyjne, awarie techniczne mające wpływ na wykonanie niniejszej umowy i/lub wszelkie inne zdarzenia podobnej natury. W sytuacji gdy, zaistnienie takich zdarzeń uniemożliwi jakiejkolwiek ze stron należyte wykonanie umowy. Strona ubiegająca się o uchylenie odpowiedzialności, zgodnie pkt. 1 powyżej, ma obowiązek niezwłocznie powiadomić na piśmie druga stronę o zaistnieniu zdarzenia siły wyższej uzasadniającego takie uchylenie.
IX. Prawo właściwe
Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem a klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby firmy Siedlorz
X. Przetwarzanie i ochrona danych osobowych
Informujemy, że dane z dokonanych rezerwacji Trzy Izby, jako administrator będzie przetwarzać w zakresie niezbędnym w celach meldunkowych, zrealizowania obowiązków prawnych (w tym podatkowych), oraz dla zabezpieczenia własnych prawnie uzasadnionych interesów w postaci dochodzenia przysługujących ewentualnych roszczeń o charakterze majątkowym i niemajątkowym oraz obrony przed ewentualnymi roszczeniami innych osób.
Informujemy, ze w stosunku do powyższych danych przysługuje prawo do dostępu, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania , a także prawo do przenoszenia danych. Informujemy, że podanie powyższych danych jest konieczne do realizacji celów rezerwacyjnych. W przypadku braku ich podania nie będzie możliwe wykonanie celów meldunkowych. Informujemy że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Reklamacje
Reklamacje jak i inne kwestie sporne prosimy kierować na adres mailowy teresalichaj@wp.pl . Zgodnie z art. 7a ustawy z dn. 30.05.2014r. o prawach konsumenta firma Siedlorz jest zobowiązana udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie do 30 dni od dnia jej wpłynięcia.
Wynajmujący:
Siedlorz
Teresa Lichaj
ul. Jana Pawła 2 184
34-425 Biały Dunajec
Nip: 7361041739